Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

Κόλαση είναι οι άλλοι.

Όπως φαίνεται για άλλη μία φορά επαληθεύομαι.

Αν απλά δεν ήθελες να με δεις,ας το έλεγες,έτσι δεν θα χρειαζόταν να περιμένω,και μην νομίζεις οτι είμαι και εγώ μέσα σε αυτούς που προσπαθείς να κοροϊδέψεις.Εσένα σου φτάνει το απο κάτω πιστεύω.Συνέχισε να ζεις μέσα στο ψέμα,νομίζεις δεν σ έχουν καταλάβει ολοι.Νομίζεις πως έχεις ωριμάσει,και πως ξέρεις τι είναι η ζωή,μια μέρα θα μετανιώσεις όμως,παρόλα αυτά σ ευχαριστώ που μου έδειξες τι έισαι.Εσύ απλά μια μέρα μέθυσες και κατάλαβες τι αξίζω σαν άτομο,και γίναμε μια μέρα μόνο φίλοι για να με πάρεις την επόμενη να με ρωτήσεις αν είμαι καλά,κρίμα που είπα ψέματα.

ΔΕΝ είμαι καλά.Δεν είστε μόνο εσείς η αιτία που με κάνει να μισώ τους ανθρώπους,παρά απλά ένα παράδειγμα,ένα μόνο μικρό μέρος του συνόλου.Για να βοηθήσω λίγο τα πράγματα η κάθε πρόταση πάει για έναν απο σας.Έναν απο σας που σήμερα με κρατάει σπίτι,είτε επειδή σας λυπάμαι,είτε επειδή το κάτι καλό δεν είναι εδώ κοντά τωρα.Έναν απο σας που δεν πρόκειται ποτέ να το διαβάσει αυτό επειδή απλά δεν ενδιαφέρεται.Σταματήστε όλοι να ζητάτε κατανόηση και υποστήριξη χωρίς να ξέρετε τι θέλετε από την ζωή.Σταματήστε να μου καταστρέφετε την ψυχή.Πιστεύω στην καρδιά του ανθρώπου.

Currently listening to: Trist-Zrcadlení Melancholie

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου